Sunday, February 26, 2012

ADA'CIĞIMIN DOĞUM GÜNÜ



Geçen hafta kızımın doğum günüydü. İzinli olduğum için de tadını çıkara çıkara hazırlık yaptım. Önce sade bir şeker hamurlu pasta yaptım. Kreması da pandispanyası da nefis oldu. Süslemesi amatörce olsa da kızımı sevindirdim neyse ki. Bir gün sonra da evde kutladık arkadaşlarla. Çok güzel bir gündü hepimiz için de. Saatin farkına bile varmamışız sohbete dalınca. Bu sefer yiyecekleri abartmadım az ve öz yaptım. Hepsine de bayıldı konuklarım. Tariflerini tek tek vereceğim.




Sofrada neler mi vardı:


  • Börekitaş(En çok buna bayıldılar),

  • Muzlu rula kurabiye,

  • Sacher Turta,

  • Patates Pastası,

  • Mantarlı Tavuk Salatası,

  • Böğürtlenli Toplar,

  • Brokoli ve Karnıbahar Salatası,

  • Ezmeli Kanepeler,

  • Muzlu Doğum Günü Pastası.




yemek tarifleri

Ziyaret edilmesi gereken bazi modeller : ahududunun faydalari nelerdir

No comments:

Post a Comment