Wednesday, August 29, 2012

çeşitli örnekler




Benim hünerlerim


















üçgen motife zincir çekilerek parmağa geçirilecek halka ve  bileğe bağlanmak için zincir çekilir.

Çocuk Elbisesi






 yanlış hatırlamıyorsam 100 ilmek ile lastik (bir ters bir düz) ördüm.daha sonra 25 ilmek ördükten sonra bir sağdan bir soldan artırma yaptım. bu artırmalar koltuk altına gelene kadar devam etti. koltuk altına gelince arka ve önden sağ ve soldan olmak üzeri yine artırdım ve misinalı şişe geçirdim. Beş ters beş düz örerek roba kısmını ördüm (istediğiniz uzunlukta olabilir.) ETEK kısmına geçinde büzgülerin oluşması için sık sık artırdım. boyu çocuğunuzun boyuna göre ayarlayıp kesersiniz.






 omuz artırma şekli






güle güle kullanın. umarım beğenirsiniz.

ÇİÇEK MOTİFLİ YELEK








beyaz simli , yeşil ve sarı yün.






23 adet motifle ön kısmı ördüm. Arkasına kumaş geçirmeyi düşünüyorum. çünkü ipimi az almışım yetmedi aynısınıda bulamadım.;)))

ÖRGÜ BİLEKLİK:






 Kare halinde örülen motiflerin bir köşesi arka tarafından uçları dikilerek bu hali alıyor.




  






   













lif ipinden örülmüştür. kolay gelsin.













kullanmaktan sıkıldığınız tişörtlerinizi kumaş boyası ile yenileyebilirsiniz.






çocuklarınızın küçülmüş tişörtlerinden koltuk yastıklarınıza kılıf yapabilirsiniz.






 6 zincir çekilip içi ikili trabzanla 20 tane dolduruluyor.






 üzerine örnek konuluyor.






sonra istediğiniz renkle şekilde görüldüğü gibi devam ediliyor.




 











uç kısmına üç tane ikili trabzan yapılarak birlikte birleştiriliyor ve ucuna 3 kere ip dolayarak fıstık yapılıyor ve yan tarafa tekrar üç adet ikili trabzan yapılarak toplu birleştiriyor. kolay gelsin.









No comments:

Post a Comment