Sunday, August 5, 2012

Kovboydaşımı Arıyorum!













Aylar,yıllar,yüzyıllar geçti..Yıllar sultanları toz etti.Gel gör ki yalnız kovboylar,bu ne biçim kovboylar olmasın...
Arkadaşlık diye diye ruhumu sömüren insanlara buradan kocaman bir tabut selamı gönderip yazıma kovboydaşlarımı aradığımın sinyallerini çakarak başlıyorum.

Yemek tarifi veren şef tavrımı takınarak size ufak bir kişilik listesi çıkardım.Arkadaş değil,kovboydaş arıyorum malum bu sıradanlığın ötesinde bir durum olacak.Şaka şaka şakaaaa.Yalnız kovboy destek hattı bir kişiliğe sahip olmak yeterli oluyor bazen..Ama henüz esaslı bir kovboydaşa rastlayamadım.Günler geçiyor...Bir kovboydaş adayı varsa bulsun beni.Tabii takipçilerimin takındığı bir tavırla "hey kovboy" diye beni kalpten götürme eylemine bulaşıpta korkutmazsa sevinirim.Eyyyy kovboydaşım neredesiiiiin????

No comments:

Post a Comment