Sunday, August 12, 2012

New Trend Lace Socks /Yeni Trend Dantel Çoraplaar!
















Biz küçükken annelerimizin ayakkabılarımızın içine giydirdiği o mükemmel dantel çoraplar şimdi büyük küçük dinlemeden karşımıza çıktı! İnanın buna en çok ben sevinmişimdir çünkü küçükken o kadar çok severdim ki onları anlatamam.Bir sürü bir sürü vardı.Şimdi onları tekrar görünce çocukluğum aklıma geliyor bi sevindirik oluyorum anlatamam :D

Dantel çorapları açık ayakkabıyla giyeni de kapalıyla giyeni de görebilirsiniz.Bana sorarsanız ben yine kapalıdan yanayım.Tabii  değişiklikler tam benim tarzım diyorsanız açık ayakkabılarınızın içine de giymeniz mümkün. :):)









I see lace socks again and I'm really happy thanks to this.When we were  child,we always put on lace socks in our shoes.And this trend  turns back  again .You can encounter with lace socks so dont be surprised :) .It reminds me of  my childhood memories and I can't tell  you how happy I am .People put on  them with different styles.And I'll show you these styles with some pictures. :)





















































Bunları denemek için sabırsızlanıyorum.Umarım sizde benim gibi beğenmişsinizdir bu trendi.Herkese iyi tatillerr :)











I hope you like it as much as I do :) Enjoy Yourself!

No comments:

Post a Comment